GREEN GABA TEA
2400.-
A GABA a gamma-amino-vajsav rövidítése, amely nemcsak az emberi testben, hanem a zöld tea leveleiben is magától, természetes úton termelődik, és számos jótékony hatásáról ismert. A Green Tea – Gaba azért egyedülálló, mert 20-szor több GABA-t tartalmaz, mint a megszokott zöld tea. A GABA gátló aminosavként tehát fontos szerepet játszik az idegsejtek ingerlékenységének csillapításában, ezért segít a lelki problémák kezelésében, stresszellenes, szorongásoldó és nyugtató hatású. Közvetlenül felel az izomfeszülés szabályozásáért, és megakadályozza az izomgörcsök kialakulását. Erősíti a figyelmet, növeli a koncentrációt, egyensúlyt teremt. Lassítja a szénhidrátok lebontását, ezzel megelőzi a vércukorszint hirtelen változásait, ily módon segíti a fölösleges zsírok elégetését. Továbbá a fel nem szívódott szénhidrátoknak köszönhetően elkerülhető a fogyókúrázóknál sok panaszt okozó székrekedés. Vizsgálatok kimutatták, hogy a zöld teát használók fogyókúrája kétszer olyan hatékony, mint a teát nem fogyasztóké. ADAGOLÁS: Hideg tea (1 napi adag): 3 csapott evőkanálnyi teát 1 liter vízhez tegyünk és hagyjuk egy éjszakán át ázni, hűvösebb helyen. Leszűrjük, és 2-3 alkalommal lassú kortyokban, lehetőleg étkezés után elfogyasztjuk a nap folyamán. Hagyományos elkészítésű tea (1 adag): Tegyünk 1 csapott evőkanál teát 2-2,5 dl, 70-80°C-ra – tehát nem forralásig hevített – vízbe, keverjük meg, majd hagyjuk max. 2 percig állni. Azonnal leszűrjük, és lassú kortyokban,lehetőleg étkezés után elfogyasztjuk, naponta legfeljebb 3 adaggal. A tealevelek többször is felhasználhatók. Egy adagnyi tealevélből a fent ismertetett módokon, akár 5 alkalommal fogyasztható teát is készíthetünk. Használatkor kerüljük a fémből készült szűrőket, edényeket és eszközöket, hogy meg-őrizzük a teljes, tiszta hatóanyagot.